nuffnang

Sunday, April 17, 2011

What to do...


Hai2 korang...

okay..lama x update blog...busy ckit dengan assignment...oh now study week! but still ada assgnmnt kena hntr before 22nd april. 27 dah stat exam...23 ada kempen..oh god! busy mengalahkan perdana menteri..pm pun x busy cmne..eh, yeke? dorg lagi busy la..dush..dushh...

oh ya..this week kena setel byk perkara :-
1) assignment penyuntingan n laporan kajian kena hntr...22 mesti hantar okay! haishh...berita nak edit lum tgk lagi mana okay..ngaaa~~ laporan kajian? ckit lg nak siap...

2) urus pasal makanan for vvip time kempen nanti..23hb nak kempen dah. oh ya! kitorang ums stndt bdk communication ada bwt kempen hari tanpa beg plastik..actlly, yg ne dah kedua kali..yg 1st dlu...last sem..nov 2010 x silap...n now kira kesinambungan la kiranya..yela kempen dapat sambutan baik dr pelbagai pihak...so sy kena urus bhgian makanan la...tmorow ada meeting with Kenny rogers. bincang pasal menu n harga. hurmm?? harap2 semua berjalan dgn lancar..

3) oh yuran aku x byr lagi! HAHAHA....20hb last byr...esok la aku p byr..;p

4) ne blk2 aku lupa nak bgtaw manager mcd aku cuti hari2 tertentu coz exam dah stat..so, kena focus...exam dkt ums 4weeks (1 month la)...tapi aku punya paper smpai week 3 jaa...2nd week ada busy ckit laaa...byk paper tym tue...jia youuu!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...