nuffnang

Saturday, April 9, 2011

Perangai bosan

Salam readers,

Pic dekat atas ne gmbr bru ne fresh lg..haha..bru blk keja td..muka penat der! tapi happy~

serious ari ne aku mcm ok je...xda stress...coz byk beban2 dalam kpala hotak ne dah selesai...actually, blum selesai 100% la...tapi beberapa perkara tue dah nak setel..tggl ckit lg..i mean my assgnments, psl kempen dah bgtaw pengerusi how...and byk la..hihih...

biasa aku ne stress ja memanjang kan..hihi..lol...okay ne aku nak ceta psl bila mana aku bosan aku memang suka buat benda x tentu..haha..cthnya ?

1. buat fashion show sendiri dekat rumah.hehee...hbs semua baju yg dkt hanger n kena lipat..shawl2 smua yg dah lipat gantung hbs aku kerjakan...pastu ambik pic yg terbaek wok~ try2 baju2 semua la..pstu bila dah penat baju n shawl2 smua simpan dekat bakul @ kat katil...esok2 aku rajin baru nak kemas..LOL

2. makanan2 yang ada dkt ice-box n almari hbs aku bongkar semua...hahaa...sesi makan2 mmg aku plg suka..besanya aku ne dlm bilik aku ada letak makanan2 ringan laa...kalo tgh bwt assgnmnt, on9 kunyah2 la kan..xpyh pegi dapur..hehee...tinggal nak letak ice-box lg dlm bilik..pastu xpyh kuar2..lol...megi2 hbs aku hentam 2 bungkus la biasanya, buat air panas cofee 3 in 1 ka, milo ka..semua pun 3in1..senang la katakan..hehehe...pstu esok pg orang rumah, kakak atau adik aku heran la 2..makanan dorang pun aku bantai..hehehe...aku ganti balik bha..hahaa..halalkan ye~

3. time ne kadang2 aku baru nak reply2 msg dkt emel ka apaka..hehehe....tp kdg2 yg ne aku x bwt..pemals der! HAHA...

4. paling tip top..kemas2 rumah, dapur n bilik..hihi..rajin x aku? adaa mcm ciri2 isteri yg korang cari? HEHE..gatai naaa~ beshh apa kemas2 ne...smbl dgr lagu sound mmg full blast punya..hahaa..tgh2 mlm pun kuat2 ne..sorryla jiran2...maafkan daku..hehe

5. apa lagi ah? time bosan2 cmne..aku rasa cam nak ja ada boyfriend..teman istimewa gitu..haha..kenapa? aku mmg suka part ne..tp sampai skrg aku still available..sian~ hahaha..xda org nak...alaa..jodoh kan d tgn tuhan..tp kan kita kena jg usaha cari kan? hurm...sy suka dia la..HAHAA

6. Okey...yg tue ja aku nak tulis..nnt ada nak tmbah aku buat entri baru..hauhauahuaa...

Cau cin cau minum cincau..;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...