nuffnang

Wednesday, April 13, 2011

What A Day





Salam readers,

ngaa~ hari ini aku x berapa sehat laaa...mungkin sebab kena hujan lepas balik dari keja td..alahai~~ Tadi balik dari keja terpaksa naik bas coz xda siapa dapat ambik aku...kan hujan..aku malas la naik bas...xda payung pla tue..sweater pun aku x bawa...

so, xpala..aku tunggu hujan reda ckit baru aku naik bas....hehe..Alhamdulillah selamat sampai rumah. Pastu dalam jam 8 camtu, aku minta hantar dengan abang aku, Ace pegi library ums...maw pinjam buku rujukan sikit...untuk assignment..kejap ja..cri dekat library...coz no.buku dah cek awal2 dekat rumah, so senang la sikit nak cari..ada 2 buku yang aku nak pinjam tapi x jumpa, dalam web, kata available..tapi xda pun..xpala...

Akhirnya, aku jumpa juga 3 buah buku aku nak guna utk rujukan assignment aku..hehee...sampai rumah, aku rehat jap..then mandi~~ rasa cam x sehat kan~~ hurm....dahla malam ne aku kena siapkan assgnmnt aku...haishhh...ya Allah berilah aku kekuatan ya Allah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...