nuffnang

Monday, April 11, 2011

Kenapa bila aku dah suka, ko dah x layan aku hah?

Salam and hye2 readers,

Ngeh..tajuk entri cm frust je ngan seseorang kan...hahahaa..frust la kot...haih2..."2la hang jual mahal dlu"- kata si A. aduhaii..mestilah jual mahal..xkn maw jual murah pla...igt senang2 ka maw dpt..ahahaha

Tapi actually, dulu aku mmg suka jugala sakat mamat ne...ngah...kacau2 gitu jaa..tapi sem ua orang taw aku kuat main2...kalo kimslm dgn sapa2..dorg ingat aku main2 jg..even aku serius..hahaha...tapi kan..dalam pada2 aku suka kacau2 dia ne..aku takut n segan jg la..dia bos der! aku ne sapa la kan...keje mekdi part time lak tue..huahaua....

Then, bila aku 'rapat' sikit dgn si dia, orang2 stat dah pandang serong..haishh..bukan aku nak kacau jg pun bos korang..aku taw laaa....oh ya..orang2 yang pndang serong semestinya pekerja2 si dia..hahahaa..dorang cakap la..."nah, kena sda dia dgn buaya"...dorang mksdkan bos dorang la tue..ahahaha..aku banyak dgr ceta si dia ne..tapi ada ku kesah? hahahaa...aku ngan dia x serius mana pun...alaa..dia baru mintak no.fon aku dah heboh~~ cehh~~ orang ckp2...alahaiii~~~ n mgkn jg dorang jeles cz aku dapat perhatian c dia?? aahahaaa

Hurm, sebab tue jg la aku xlayan dia dah kot~ bukan x layan...tapi menjauhkan diri? huh?! tapi bila selalu jumpa ngan dia..alahaii~~~ cair der! hahaha..baik bha diaa...tapi honestly, aku x penah sms ngan dia...aku xpenah layan/balas sms dia ka apaka...tapi dalam2 tue, actually aku minat jg la dkt dia..ahaha....chomell okay...mna x cair..hahaha...

Hurm, pastu bila dia dah pegi tempat keja dia semula, jarang dah jumpa..:( tapi bila dia dtg...aku pura2 x layan, nnt orang ckp aku tergedik2 la pulaaa..haishhh...dlm hati omjayyyyy bak kata maria...beshnya dia dtg..hahahaa....aku segan la juga nak layan kan..aku senyum2 je laa..buat2 biasa...dia pula...lelaki~ ego ar ckit~ xkn dia nak layan kan if girl x layan dia..haha...kang kena ckp kena reject pulaa...

Bila dah lama x jumpaaaaaa...aku dah lupa dkt dia ckit2..yela..xkn aku nak terhegeh2 kan..hahaha....pastu orang ckp dia dah ada gf..hohohoho..xpela..aku pun bukannya 'cinta' dekat dia...suka tengok ja la...(buat perhatian semua, definisi cinta dan suka itu berbeza okayy)..;p

aku x kesah pun dia da gf ka apaaa....wtv la..hahaaa...pastu tadi dia dtg lg...dgn bos2 sekalian..allaalaaaa...teringat pula 'kisah2 lama' kami..huahauaaa.....aku x tegur dia pun..kwn aku yg tgur diaa...mak kaw!! dia nmpk lain okayy...sweeettttt je aku tgk..alamak! cair lg! hahahaha....aku malu maw tegur dia...then last2 dia tegur aku..."hai syahirah, lama x jumpa"...full name okay..hahhaaaa...aku angguk je la..:((

dia dah x cam dulu~~~ haihhh2...semoga kamu gumbira selalu kay..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...