nuffnang

Monday, April 4, 2011

Akademi Fantasia 9 paling akhir!


Salam readers,

Semalam berlangsung Konsert Tirai AF9 kat Astro Ria. Cam biasalah, aku ne mmg suka kalau pasal benda2 camnie..ehehee...mesti ramai yg cakap kan...rancangan AF paling xde class,...paling x suka..rancangan realiti paling menyampah...pelajar2 dia semua xda bakat...

Alaaa...apapun alasan korang..aku xdela anti ngan AF nie...ok ja aku tengok..xda masalah..hehee...memang aku mengaku suka tgk AF nie..hihih...antara semua2 pelajar AF (dah jadi artis pun) aku paling minat dekat stacy, kaer, mawi (kadang2), shahir, nana (AF1), aizat and adalah lagi beberapa orang..banyak sgt nak taip..

Tapi banyak jugalah aku mnyampah ngan sesetengah pelajar ne kadang2...mluat tengok gaya dorang yang cm hipokrit je kan...cehh~~ sendiri maw igtla...hehehe...tp dah dorg macam tue..nak buek camno~ biar jela diorang..hehee..xde masalah pun dengan aku..

Okay..berbalik pada ceta AF9...yeah..ini AF paling last..and Pengacara dia pun Pak Nil memang havoc la..tapi kalo ganding ngan Sarimah ok jg..hehehe...
Pengetua pula yahh! ne palingg I LOIKEEEE AMY SEARCH jadi pengetua yoo!! Memang beshh..apsal la aku x masuk AF kan...p audition pun x pena nak msuk AF lak..hihi...serius gila laa aku x suka kalo AHMAD DHANI jadi pengetua..kan ada spekulasi psl Dhani jadi pengetua..mmg VERY2 DONT LIKE..hahaha..kalo dia la..adoiiii..kenapa xda orang Malaysia dah ke yang berbakat dan lebih layak?? nak jugak ambik Dhani tue...
haishhh..TAPI NASIB BAIK BUKAN DIA...AMY SEARCH tue....peewitttt~



hensem kan?


Hah, ne la dia 12 orang pelajar AF9...ne aku komen pasal persembahan dorang dekat konsert tirai semalam...


Eka : biasa je...muka lawa cm syafinaz...

Erul: oh..i loikee~~ sbb dia cm korean je..hahahha...suara boleh la thn~ biasa2 je..cuma dia chumill okie...

Aida: i like her style~ tapi...entahla...belum ada aura...so-so..

Amir: ok lar~ rmai ckp dia ada potensi msuk final, just wait n see~

Nera: o.0 org kk~ c Queenera~ boleh laaa..tapi x boleh lawan Stacy la...

Afif: saya cuma suka coz dia nama AFIF..hahahaa...persembahan so-so

Kay: Terpikat juga la..tp persembahan, suara..ehmm..boleh laa..ceh~ semua pun aku jwb bolehla kan..hahaha

Laika: cam pelakon indon ja aku tgk dia ne...cm muka c bawang merah tue...lupa nama dia..hahaha...suara? hurm...lagu x sesuai kot~ kita tgk la nnt...

Miza: seriusss beshhh okayyy..cm Beyonce yoo~ i loike~~

Azri: not bad jg~

Raqib: cm besh je dia bawa 2-2 lagu kan..lagu sesuai dgn sora dia kot~

Lena: i loike~ from Sabah jg...suara boleh tahan...tp plz la okayy..gaya tue..kurangkan ckit gaya gedik2...malu sy tgk ow.. (alaa..apsal bunyi cam dalam entri c Pink Gajah Story ne...)

So, that's it...ehm, konsert tirai ne smua biasa2 je persembahan dorg..miza je ada ok ckit...kott~ hahaha..kita tgk la nnt next concert dorang..hehehe...

So, goodluck to all af9 students! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...