nuffnang

Saturday, April 2, 2011

Tilawah Al-Quran


Salam and hello readers,


Hurm, tadi tak pegi kelas...cm malas je~ soot kan...aku selalu ja mengelak dari masalah..nta bila nak selesai kalo camtu..haishh...

Bangun pagi je dalam 12 lbh camtu..dah tengahari ow...pompuan x baik bgn lambat..yah! i know..tp bwt jg..lol..bangun2 terus on9..then nmpk my lil bro, yusri tengah on9...so bawala dia chat..tanya kat ner...dia dekat cc kunak..x balik kampung...sian dia...

Chat punya chat, dia tanya mana nak download surah2 semua 2...aku ckpla..try dkt 4shared, tp xbyk kot dekat sana...dia nak Surah An-Nur..aku suruh dia google...dah jumpa da..tggl download...tp last2 dia cakap..mnta tolong download then kirim dengan bapa bg dekat dia nnt...Sabtu next week, 9/4/2011 dia ada pertandingan tilawah Al-Quran...alallaa..beshnya dia..aku dah lama x ikut tilawah ne...

aku bangga juga la dekat adik aku..muda2 g dah tanam sifat camtu...kadang2 aku cam rasa aku ne cam ntala..yela..xda smgt cam adik2 aku ne...lgpun dorg semua ne mmg sekolah agama tym sekola menengah..aku n abg aku 2 org je x..hehehe...skola biasa2 je..tp ambik B.Arab jugala time PMR...tu pun hangkang juga...tapi at least aku ada basic...skola rendah dulu pun kami semua sekola agama juga..madrasah..beshhh..rindu pula...




So, utk adik aku Mohd Yusri semoga berjaya dalam pertandingan tilawah tue k! :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...