nuffnang

Wednesday, April 13, 2011

Dessert : Banana Milo Qasha


Salam and hello u'all~~

What's up? hehee....amacam hari ini ada okay??

Me? X berapa okay~~ macam nak demam ja..:(

Hurm tapi apa2 pun..tetiba ja rajin nak bwt dessert resipi sendiri...tapi aku rasa rmai kot yang pernah buat cmne~ time kecik2 aku suka makan ne~~ dah beso2 panjang ne...jarang dah...bukan jarang..xda lg..tapi ntah semalam rasa nak cuba buat pula...so, this is my recipe!


bahan2 : pisang emas dibawah belayar and milo

cara2: potong kecil-kecilan pisang tersebut and then tuang milo serbuk, sukatan ikut suka hati korang laaa..kalo suka mkn milo, letakla banyak2..cam aku..ehehehe..brula ada umphhhhh! ;p

ne la hasilnya...Banana Milo Qasha

*nama menu hasil ciptaan sendri okay...xtiru mana2 restoran ke hapa~ hehe...why Qasha? nama fb aku kan ada Aqasha kat belakang...so, letak je la...lagpun aku suka nama Aqasha/Qasha ne..bukan sebab pelakon Aqasha or Qasya lagenda budak setan okay..;p

Okay guys, Selamat mencuba resipi dari saya. Soodapppp i tell youu~~ ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...