nuffnang

Tuesday, April 26, 2011

Ashraf Muslim yang hensem


Assalammualaikum and hello readers,

ngehehee...nak ceta ckit...ari tue bila aku tgk video tunang ashraf and dayana ne dekat fb...aku asyik dok pikiaq psl tue ja! HAHA...soot kan...

Ntala...aku ne actually x berapa minat dekat Ashraf ne...serius dowh! even my friends smua asyik ceta pasal Ashraf la apa la..tgk ustaz amirul la...aku serius tengok ceta Ustaz Amirul tue baru 2 kali dekat tv...tgk iklan tue biasala...lagipun aku kan jarang tgk tv...aku tgk pun hari tue sbb aku nak tahu jg ceta pasal ustaz amirul ne...coz tgk status d fb..semua tgh tgk ustaz amirul la..apala...ya...x semua...tp kebanyakkan okay..hehee

Time aku tgk tue, aku rasa cam beshh je kan...hehee..trus angan2 nak cari bakal suami cam Ashraf eh Ustaz Amirul la..czm baik je kan...aku tgk pun episod akhir x silap..hehe...time c Ira Shazira tue dah meninggal..aku x igt nama watak dia..hehe...

Tapi time tue aku x berapa minat lagi dekat Ashraf...tapiiiii...bila dengar dia tunang...n tgk video dia..wahh..mcm beshhh je..beruntung dayana dpt Ashraf...and Ashraf pun beruntung dapat Dayana taw..doktor tuh! aku tengok cam watak ustaz Amirul tue dah ada dalam diri Ashraf...wahhh beshnyaaa kan..Aku suka taw tengok lelaki camne...cam perfect je~~

Then...nak dijadikan cerita...aku sampai terbawa2 p mimpi aku..(ayat cm x betul je..;p)

dalam mimpi aku tue, aku duduk2 sendirian dekat satu tempat ne..tempat macam d atas bukit...time aku duduk2 tue, Ashraf ne datang duduk dekat aku...ngeh3....habis semua orang dekat atas bukit tuh p tgk2 kitorang..wahahahaha....punyala mimpi ne...haishh...aku ceta berdasarkan apa yang aku mimpi taw..ingat ne! hahaha..

time tu cam ada majlis ntah apa..yg penting kawan2 aku yang minat2 dekat Ashraf ne smua masuk dalam mimpi aku tue...and bila aku ngan Ashraf dok sembang2 semuanya jeles la pa lg...tp dalam mimpi aku tu..aku memang taw Ashraf dah tunang dengan Dayana...so, aku ne knunnya menjaga tatasusila juga la..yela tunang orang kan..x berani la aku nak kacau..hehe...Ashraf pun camtue...hormat dekat wanita...memangggg nampak baik taw...macam dalam ceta Ustaz Amirul tuh...haishh..aku dah angau ne..

Mimpi tuh berhenti bila majlis tuh dah habis..and Ashraf pun chow...and aku pun bangun la..HAHA..bangun2 nak stdy wooo exammm~ hhihiih....wahhaha..beshnyee mimpi aku...wakakkaa


ne video tunang Ashraf & Dayana...sweet okayy..cam majlis kawen dah aku tgk....sooo nice! Check it out~

tengok part Ashraf ceta pasal tunang dia...awwww2~~sweetnyaaaa~ RAWR! nak pengsan! lol


To Ashraf & Dayana...semoga sampai ke jinjang pelamin dan semoga bahagia hingga ke akhir hayat...so sweet both of you....:)) TAHNIAH ok...(kalau Ashraf baca ne kan best..hahaa..in your dreams la ella! ;p)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...