nuffnang

Wednesday, April 27, 2011

Exam oh Final!

gambar hiasan

Assalammualaikum semua,

hehe...tetiba je gambar mamat ensem kan dekat atas..ceh, hensem ke? nanti I cite..hehe...actually, nak hint2 utk entri seterusnya....cuma sekarang xdak masa panjang2 nak tulis...nanti ar lepas paper esok.hahaha

Oh yea. tajuk entri pun exam oh! final...ceh~ hehhee...esok stat dah exam...petang nye 1st paper aku...ngaaa~ gilaa~ kira subject killer juga la esok..matayy...aku risau gila tahap gaban gabun semuala nta papa...

Penat dah baca, buat revision semua pasal subjek esok...subjek Dr.Ummi memang semua killer gilerrr dowh! Sem 2/3 ntah...Dr. Ummi ne ada jg ajar kami...subjek teori2 komunikasi...aku rasa subjek tue susah sangat2....aku nak nangis bila buat assgnment and study menatang tuh! serius dowh!
Tapi paling x sangka2 bila cek rezult...aku dapat A- utk subjek tuh! Punyala hepiiiiiii~~~ x sangka..usaha selama ne berhasil...subjek aku target A xdapat A pulak! what to do!

Ngaa~ aku susah ckit nak skor subjek nie...time kelas dia pun x semua aku faham! kadang2 aku buat2 faham je! takut kena soal balik! HAHA...tapi lepas kelas..kengkadang aku pegi jumpa dia (Dr.Ummi) la in person kalo aku betul2 nak tahu..x faham segala..besh Dr. Ummi nie...kadang2 aku sian gak coz bila kelas dia je..ramai student ponteng kelas segala....alasan diorang...'alaaa..aku datang kelas ke x dtg ke..sama je...sepatah haram xfhm, dahla notes semua dalam bahasa german'..HAHA...biasa tue la alasan2 yang diberikan..kadang2 aku pun terikut sama..lol

Okay2...tak nak ceta panjang lebar...aku nak prepare tuk sok ne! baju pun xtaw g nak pkai pa! serius! HAHAa...tengok lemari cam baanyak je baju kan..tapiiiiii..realitinyaa...aku bila fikir nak pakai baju pa utk pegi kelas ke apa ka..mmg boleh stress jadinya! HAHAHA

Okayla u'all~ nak off dulu...wish me luck for my 1st paper tomorrow!!!

Jia You! :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...