nuffnang

Tuesday, April 19, 2011

Bieber fever?


Assalammualaikum and Hye readers,

wuhuhuu...Justin Bieber fever! OMJAyyyyyyy....hahaha...budak kecik yang pemes, jutawan dah kot dia ne~~
Dia ne baru 17tahun (2011)....muda la kot..comel pla tue...mesti ada cakap 'Ewwwwwww'...comel ke? HAHA

In my opinion, dia ok jaa...xda masalah pun dengan aku..dengan korang pun xda kot...lainla kalau ada yang memang kenal si JB nie~hahaaa...aku kadang2 dok heran juga apsal la ramai sangat orang benci JB nie~

Honestly, first time aku dengar lagi dia Baby Baby tue..aku suka la pula...plus, he's cute boy okayy..tapi bila dah lama2 aku dah x minat pulaa..bukan x minat...x berapa ambik tahu..HAHA...lagu2 dia aku suka juga la..semua pun best2...sedap jugala didengar...then, bila adik aku umur 10tahun suka and balik2 nyanyi lagu si JB nie~ aku pun 'aihhh,, ko pun minat JB jud?? adik aku ne pantang bila dah minat sesuatu memang dia cari la semua berkaitan dengan yang dia suka tue...Cth: dia minat JB, lagu2 JB semua nak download, hp bapa n mama aku pun dia p letak lagu JB...pastu tgk youtube mesti nak tengok JB...tengok tumblr aku, kalau ada gambar JB memang dia suka laa..oh ya! adik aku ne baru 10tahun tapi advanced la juga bab2 komputer, internet...games jangan cakappp~ semua dia taw..aku pula yg katak di bawah tempurung...


Baru2 nie pula ada konsert JB dekat KL, giler ramai la budak2 yang angaukan si JB nie pegi konsert tue..Actually, bukan angau..haha..minat, fans la kiranya...ok la juga..aku x pegi, aku dengar je ceta budak2 yang pegi sana...heehhee....

Dekat tmpt aku keja pun..mekdi 1b asyik lagu JB je aku dgr since td pg~ haih2..mmg JB fever laa..then tgk tv..all about JB dekat hitz.tv okayy...hahaha...pastu dkt fb, twitter budak2 x habis2 dgn JB diorang...waterpark! HAHA....but...wtv it is, memang ko femes laaa JB..hawtt la sgt tue..hehee...saluutee la ma ko...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...