nuffnang

Saturday, April 9, 2011

Cerita Cintaku di Paris


Hai2 korang,

Ceh~ tiba2 pic dekat paris pastu ada sepasang kekasih lagi dekat sna kan..pastu tajuk entri pun cerita cintaku di paris..hahaha..insyaAllah ada duit and ada peluang nnt aku pegi sana..honeymoon dekat sana ka...lol.....wah2..beshnyaa..romantikkk gitu...nak jugak! HAHA

Tadi tebaca blog rina (junior time skola)..then dia ada mention dekat blog dia psl cerita cinta ne...hahaa..cm besh je...aku ne mmg suka ceta2 cmne..ngeh2..then aku p usha la blog orang yg cik ryna mksudkan ne..hehee..terbacala kisah cinta Ms.SyuhaJay ne..heheee..nak taw baca la..ne...cerita cinta cehh..aku pun nak link jg..menarik okay...even msg2 pun actually ada kisah cinta masing2...ada special masing2...heheee..tp yg ne...beshh jg..boleh bwt novel ne..lol..tiba2...cerpen je kot~ hehehe


Besh x? hihihi..ala..ne yg buat aku na becinta ne..lol....

*sumber : gambar di ambil dari google.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...