nuffnang

Wednesday, May 4, 2011

S.T.U.D.Y

yeah!! xm is around the corner...:( ngee~~ tkut jg laa...lum stdy apa2 g ne..
tp plg pntg asgnmet x siap2!! matay!!!
hari ini dengan bangganya aku tba2 je rajin ja p lib..:)
knunlaaa maw stdy..tp hahhaa...x stdy jg..
au igtkan aku sndri ja stay lib ne..tp alangkah gembiranya sy apabila lyn menyatakan dia akan datang juga g library utk stdy bersama-sama!! yeahh!! gembira rasa hati..jika beristeri muda..lol..nyanyi la pla aku ne..adeii..
jm menunjukkan jm5 ptg...lyn akhirnya tiba juga!! yeah yeah!! ada sda kwn..xjg borink...
plan nk stdy..tp.....jeng...jeng...jeng...bila dah berjumpa x missed kalo x ada sesi buat ketupat utk raya haji...hahahhaa
ceta dan trus berceritaaa...ahahaaa..mmg besh la jg kalo lyn ada ne...hehehe..smua gosip kuar..yay!
aku sgn la ma lyn ne...u knw y?? dia rajin glerrrrrrr~~~ assgnment pun dia dah siap hampirrrr...ngaa~~
aku lum siap papa g!! btul!! idk hw to stat..!! haiyaaaa...mcm maw gla ne bhaa...adesss
tepalaaa....
hurm..bbrapa jm kmudian, c grebo yg chumill pun muncul...dia bwa adik dia c fyeza...stdy jg..hehee...
hye2 fyeza!! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...