nuffnang

Saturday, May 21, 2011

Cinta Banget Sama Loe

Assalamualaikum,



Yes. Gwe uda jatuh cinta sma ini sinetron. hahah..ceh~ aku memang suka la tgk sinetron2 ne semua..

Tapi time ceta Cinta Kirana x silap..aku x minat pun tengok..even c Kirana tu aku suka tengok cz lawa tapi disebabkan c Galang bagi aku x hensem aku x tengok pun ceta tuh! haha...

Tapi...

bila tengok ceta Cinta Melody ne...gwe jatuh cinta sma c Elang (Galang dalam Cinta Kirana)

comel juga dia ni kan~

bisa cair nih gni~

alalala..cute..

Hahaha...aku tengok ceta tengok pelakon dia dlu..baru semangat tengok! lol

Tapi memang ceta nie beshh la...

ditambah lagi soundtrack ceta nie aku memang suka sgt~

Lagu Aishiteru -Zhifilia band..

memang besh laa..ehehe...

Korang tengok juga ke?? Beshhh kan...

Geram dengan semua penjahat dalam ceta ne..haha

Bu Anggika, Ajeng, Jelita sma mamanya..semua macam hareeemmm~

Kita tengok camna kesudahan ceta ne okayyy...

:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...