nuffnang

Monday, May 23, 2011

MasterChef Australia 2


Assalamualaikum semua,

Oh yeah, cuti2 nie memang tiada kerja selain tengok tv, online, makan...eh! aku keja juga actually..tapi bila di rumah memang bosan laaa juga...

Bila dah xda assignments, exams...memang tv la hari2 selain online..aku jarang tengok tv ne kalo time2 kuliah start..apa lagi dekat2 exam..memang busy dengan assignment laa...banyakla..so, time ne la aku nak update ceta2 beshh dekat tv..ehehehe...tapi AF aku tengok konsert dia la tiap minggu..cuma diari time cuti sem nie la aku rajin tengok...pfftttt...aku nak ceta pasal masterchef sebenarnyaa bukan pasal af..hadoiii

Okay2...aku macam yang aku bgtaw tadi jarang tengok tv kan..tengok rancangan masak2 lagi la..jarang tengok..kakak, adik and abang aku la suka tengok..mak aku pun..aku jangan harap..aku tengok hiburannn je..nyanyi2 ka..movie ka..hehee...

Tapi...

Baru2 nie..bila dah ada lebih masa nie..aku 'ter' tengok la rancangan pertandingan masak nie...ch711~ besshhhh~ terus aku nak belajar masak...bukannya aku x pandai masak..bolehlaaa..cuma nak masak yang sedap2 mcm dekat restoran...ehehee..baru puas hati..mana taw boleh bukak restoran pasne...hahaha


Masterchef Australia season 2

ne barisan Top 10


pemenangnya aku dah tengok d internet da..hahaa..tapi dkt tv aku lum tengok dorang masak paa...

semua pun terer2 masak owww...diorang ne bukan semua chef2 taw dekat restoran ke hotel..semua latarbelakang berbeza...ada lawyer, student, cikgu, CEO, accountant dan macam2 lagi..

Paling muda nie..c Callum, 20 tahun and Matthew,21...Adam, Jonathan pun sedap2 ja masakan diorang...

yang Top10 nie memangg sedap2 la dorang masak...cehh..cam aku ada rasa makanan diorang buat kan..lol..

Dah judges puji2 selalu..aku taw la..terbaek la!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...