nuffnang

Saturday, May 7, 2011

People change.

Assalamualaikum and hello readers,

saya xfaham kenapa perlu berubah? kalau berubah kepada yang lebih bagus, okay...yg ne macam hampehh~~

kalo igt 1st time kenal dia...memang bestt ja kwn ngan dia ne...humble, baik pulak tuh, sekarang...jgn cakapla....semua pun macam hampeh~ ko x tegur aku..aku lg x tegur ko~ HAHA

Mungkin saya terlalu sensitif, emosi pasal nie..yah..saya mengaku saya terlalu emosi bila menyentuh pasal famili, kawan~

Hurm...jadi selfish bagus juga...buat ja kerja sendiri..xpyh fikir pasal orang lain~ and sebab tu juga aku maw resign d mekdi! saya enjoyy sgt d mekdi...tapi bila dah camtu...nanti sy ceta...banyak sangat perkara yang aku rasa aku cam x nak dah stay sana..:((( nak nangesss weyhh~~

susahnya nak cari kawan kan...

hurmmm....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...