nuffnang

Saturday, May 28, 2011

Review Movie : Pirates of the Caribbean


assalamualaikum,

hai semua.

semalam baru pas tengok movie pirates nih..tu pun baru blk keja..memandangkan aku keja dalam shopping mall..senangla aku nak tengok2 movie ka shopping segala..cehh~

tu pun kalo free la~~ time2 busy assignments, exam xda pun tgk movie~ kalo p keja pun..habis shift trus balik sebab nak buat assignment...

tapi..bila dah habis exam nih, tengah cuti sem lagi..4 bulan wooohh, mana maw dapat kan..bolehla enjoy ckit2~~

so, pas habis keja semalam, aku n Kiduk (bukan nama sebenar) lepak dekat Kiosk. then, tiba2 rasa nak tengok movie, aku nak tengok Priest actually...tapi xjadi~

aku ajak shila, aku mesej la dia memandangkan rumah dia dekat ja dgn 1b, so kami maw bawa shila la ne knun tengok movie..shila maw tengok Nur Kasih..aku x kesah..since ramai orang cakap ceta Nur Kasih best...tapi Kiduk? hahaha..dia dahla lelaki..non-muslim pula tuh..mana la dia layan ceta Nur Kasih nih~

so, shila cakap..nak tengok Pirates...aku cam..ngaaaa~ mengalah la juga.baik bha sy! hahaa...so, tengokla ceta pirates. oh ya! dalam lepak2 tuh, awie (bukan nama sebenar) and sheldon pun datang lepak sana..diorang pun baru pas keja...ajak dorang tengok movie jugak! baru best tengok ramai2!

tapi...last2 sheldon ja join kami bertiga..awie x maw join~ dia temankan cinduk(bukan nama sebenar)...cinduk keja dekat Kiosk time tuh! lucu tul diorang ne~ gila2...

time movie start, bolehla kot besh.xdala ngantuk sangat...lucu2 la..johny depp kan lucuuu~~ hahaa..macho pun ada...gaya dia cm awww2 ja aku tgk..hahaa...

bila tengah2 ceta..aku ngantuk la pulak! terus tertdur~ orang dlm panggung ketawa..aku pun ikut ja ketawa..hahahaa...

tapi lama2 aku terbangun balik...layan la juga...then, part ada ikan duyung tuh bestt! ikan duyung panggil geng2 dia..then serang pirates2 nih~ time tuh best...mermaid2 pun lawa..haha...

mermaid2 dalam ceta nih

lawa x? c syrena tuh yg paderi suka tuh mmg lawa..comell gitu~ aku suka scene2 dorang je~ comel n sweet~ hahaha...cemolot aku nak ja tutup mata~ cehhh~
kunun~

so, kesimpulannya, aku bagi 6/10 la untuk ceta nih~

nanti keluar juga kalo bukan dkt movie channel..mesti kuar dekat chnel disney astro..hahaha..tunggu je la kuar tv! baik tengok fast5 untuk ke 13114 kali! hahaha..lol


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...