nuffnang

Thursday, May 19, 2011

Selamat Tinggal Kawanku

baju design telordibasuh

Assalamualaikum and hello semua,

Mesti ramai dah tau tentang pemergian Arwah Abdul Hakim bin Mohd Kamal iaitu owner blog telordibasuh. Actually, aku kenal arwah hanya dalam dunia maya sahaja. blog telordibasuh juga aku tak pernah baca sehinggalah tertubuhnya group Forever Alone dekat facebook...aku terjoin juga group tu kalau x silap cik farah mislina yang add aku...(padahal aku ngan cik farah ni berkawan d alam maya sahaja, aku memang baca blog dia then berkawan dekat fb)...

Then, dekat group tu aku macam bolehla aktif..cam beshh je kan..yela group tu untuk orang2 yang xda kekasih hati..cehh~ termasuk aku...dari situ juga aku kenal arwah..Hakim Kamal, Izuari Idris, Izat Tarmizi, Aisha Saad dan Ika Yunos... yes! dan start dari situ aku baca blog2 kawan2 aku ne...(sila klik kalo nak pegi blog diorang..;p)

Bila dah kawan lama2 kan..memang rasa macam close je dengan diorang...yes, memang happening...hepi sgt dapat kawan dgn diorang nie~ aku pun selalu berbalas2 komen dengan aku n rakan2 forever alone yang lain...bawa chat pun selalu...then aku igat lagi arwah promote baju yang arwah design dekat aku...tapi aku x beli :(

Bila aku blog tubelawak, izat and ada lagi la yang rapat dengan arwah memang tersentuh hati..yela..kita semua manala suka dengan perpisahan...apatah lagi perpisahan untuk selama2 nya..even aku yang x penah jumpa arwah pun sedih, apatah lagi yang rapat dengan arwah, and family...memang sedih yang teramat...

Apa2 pun kita kena redha dengan Qada dan Qadar Allah SWT. Aku tak nafikan arwah memang sangat peramah, baik...semua pun kalo boleh dia nak tegur/ layan kawan2 dia..entri2 dekat blog dia pun memang kelakar, pelik and beshhhh je baca...yes, banyak benda yang pelik2 aku tahu dari blog arwah...

First, aku memang nampak dkt fb izu hntr dekat wall arwah...tapi aku xterfikir pun pasal benda ne semua, yelah dorang kan rapat...ingatkan main2..n yg izu tulis pun cam xdela aku terfikir pasal arwah akan meninggalkan kita....then, bila blogger natrah pun tulis dkt wall arwah baru aku sedar...and tengok rmai ucap takziah semua...memang sedih tak terkata...tengok semua entri2 blogger pun semua dedicate tuk arwah..yelah penghormatan terakhir~ lagipun arwah antara blogger yang femes juga~

Mari kita bersama2 sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 beriman...Aminnn
Kepada keluarga arwah, takziah syaa ucapkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...