nuffnang

Saturday, May 21, 2011

Review Movie : Fast and Furious 5


Assalamuaikum,

Hehehe..actually, dah lama aku nak buat review movie2 yang aku tengok ne..tapi kemalasan menguasai diri. ;p

Semalam, kali ke-3 aku tengok movie Fast Furious 5 nie...Seriusss memangg beshh la kan..gila besh..tengok banyak kali aku x jemu...hahaha....I give 10 out of 10~ hahaha....

Siapa yang ikut perkembangan ceta nie memang taw la camna~ memang terBAEK wok!

Aku memang gilaa dengan ceta ne..;p

banyak action n lucu2 gak la..scene lawak2 semua bila dorang ne dah start mission impossible diorang..

part lumba keta xbanyak tapi seriuss mmg besh laa pa lg bila dorang lumba keta guna keta polis..hahhaa..mna nak cari oww....

paling hampeehh dalam ceta ne si keparat Hernan Reyes ka nama dia..baru ko taw semua duit ko kena ambik..last2 dia mati jugak! padan muka..hahah...

The Rock pun first2 aku suka..jahat...tapi at last dia kawan juga dengan Dom..time tuh pun beshh la yala..dorang jadi geng suda kan..

Part menjijikkan pun ada...hahaa..habis segala najis2 kuar! ewwww~~

barisan pelakon


1 family

Gisele atau nama betulnya Gal Gadot memangg cunn gila!!


sweet ja tengok dorang dua ne...sung kang pun boleh tahan hensem! HAHA


ne adik Dom, Mia Toretto..pun cun jugak!


dua2 memangg HOT n SPICY la...Dom (Vin Diesel) and Hobbs (The Rock)


Tego, Brian, Han, Dom, Roman, Tej Parker, Rico

kalau tengok memang semua pun singer...Dom (Vin Diesel), Tej Parker (Ludacris) and Rico (Don Omar)

semua pun pelakon hebat n sangattt beshh!!



Kebanyakan soundtrack filem ne Don Omar yang nyanyi ne..memangg terbaek la!

Haishh..angau tul aku ngan ceta nih!

KAU HADO??!


*nak tengok lagi...adess :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...