nuffnang

Wednesday, May 23, 2012

What A Day!



This week mmg dah xda class...tinggal hantar assgnments, thesis, study week n final exams ja lg..whoa!

Gilaa ka x stress..hahaa..tension okay....fikir tu..fikir ne..banyaknyaa..lalala

Paling risau pasal tesis sy..:( ntalaaa ne..haishh..

So, ari ne last keja sebelum bercuti selama seminggu..jyeah..knun nk fokus siapkan assgnmnts n thesis la kiranyaa...msuk keja jm4..semaangat la knun ne..yalaa..last kan before cuti..lagipun nk tengok 'ehem2'..hahaha..mangsa baru? whoa! xlaaa...kwn jaa..tp aku x pena becakap pun dgn bdk ne! kih3..aku tawlaa mmg mlas becakap ngan budak baru atau budak2 yg kin annoying..hahaha..sombong? xlaa..cuma ntah! HAHA

But, bila dah sampaiii...ngaaa~ dia xdtg..no show..adedehhhh...xbestnyaa..hahaha..tp sokay laa...pdhl frust ckitlaa...wahaaha...pastu gaduh pla ma c azri..benci tul..bikin pns...aku dah nk nanges..tp tahan2 luk..hahaha...aku ne ckit2 mw nanges..soot jg...tp dpt tahan juga airmata dr kuar..kih3...maw blk awal ja td sbb yalaa moodyy terus..muka mekong..cmna mw keja kan...tapi mnger shift tym tu xbagi..kurang crew malam dia..semua tanya napa aku diam2 ja td..biasa bising..menyanyi2..gara2 azri tu lah! 

Balik rumah on tym, jam10 habis cepat2 balik rumah, malas maw minta ambik..nsb baik ada msh bas..tp law naik bas tym2 gni..smua pekerja balik mmg susahlaa..aku mna berani..nasib baik ada kwn juga naik bas..tu pun terjumpaa..kalo x, igt aku brani maw naik bas malam2 pastu berebut2 kan..hahaha...tp best pla naik bas tym tu...lucu2..alaaa..rumah dkt ja pun...5minit gtu smpai daa..ehehe...

Sampai rumahhhhhh malasnyaaa mw smbg wat assgnment...lek2 dluuu...baca2 blog..update blog..ehehe..

Okayy! that's all for today. 


Eh, dekat bawah ne gambar ngan zamani slam ari tu dtg mekdi..sempat..nsb baik tym x cstmer in..eheee..dia ada dkt sabah utk promosi filem gerimis mengundang ka apaa..ehehee...tp mmg zamani friendly laaa..best je ceta2 ma diaa...ensem jugalaa..eheheee...


 xda gaya lain ka selain peace..ehehe..malar


ne lagi..peace2 kacang peas yo! lol


x0x0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...