nuffnang

Sunday, May 27, 2012

Sabtuday!


Salam u'olls,

Saturday-26Mei2012-5Rejab 1433A.H


Lambat bangun-sepatutnya awal coz dah plan nak p library awal pagi-coz d library boleh fokus buat tesis segala-kalo d rumah confirm tdur n tdur, sambung tdur n tengok tv sahaja-

actually the reason y kena bangun awal today my younger sista, siti nadhirah pegi kelantan-sambung study dekat sana-dia dapat asasi UM kos syariah tapi kolej asasi dkt nilampuri kelantan-its quite good actually-proud of her-dia mmg suka syariah2 ne-aku? mmg x sehebat mereka (adik2 n kakak aku), aku so-so je, bukan the best student pun-

tapiiiiiiiii----aku bangun lambat x seperti yang d rancang- ya la kita hny merancang Allah yg tentukan kan- tapi hendak seribu daya xnak seribu dalih-chewahh-banyakla kau punya peribahasa syahirah oiiii-kih3- yezzaa--aku bangun jm11 lbh-nk dkt tghari dah-adik aku pun x kejutkan aku-haish-dahla dia nk jalan ari ne-but sokaylaa--dah terjadi--so, bangun2 ja terus mandi bersiap g ums-tengah siap2 adik aku nk jalan da--so bye2 sista--hehe..take care sna--i know u can do it--

well, today dekat library-alone dari jm1 till 10.45pm~ huahaua..alone taw..FA gitu.ehehe
xlaa..aku bkn xda kawan..tapi msg2 bz buat tesis diorang..xnk ganggu..msg2 aa tempat utk konsentrasi penuh mereka kan--so jyeah--i choose library la-tp mmndangkan hari ne hari sabtu--so library tutup jm5--xdpt stay dkt bilik kubikal (private room) chewahhh...so, i just stayed dekat lib 24/7~ oklah jg cuma bising ler..

pegi cafe sndri2..momom sndri2..cian x cian? ehehe..xpa..bkn slalu kan..kih3..ok je~
smbg wat tesiss....rehat2..sambung lagi...smpai 10.40 kena ambik..go back home.

eh2..ada citerr tym dkt lib tadi..kan dkt lib 24/7 ne..toilet dia mmg sereemm sgt..nta sejak bila atap dia ilang berlubang--aku balik2 TERtengok atas..mmg tkut la..yela kut2 tiba2 ada rambut panjg ka apaka--mcm ceta2 hantu tu..hehee-terpengaruh banyak ne ngan ceta hantu--tp i tell u mmg sereeem msuk toilet tu pa lg tym2 maghrib n mlm2..uwaa..beranikan diri ja la...

ptg2 ckit berani la jg..tp mmg xnk pndg atas--serem--then bila mlm camtu--rasa nak terkucil-so pegila toilet-belum pun msuk dalam chow balik msuk library-xjadi-haha--takutttt--tahan lagi--
then bila smpai masa xtahan-pegi lagi toilet--baru msuk 3langkah mybe--cpt2 berlari kuar--hahaha..kecut perutt mak!
msuk lib lagi--then, jm9 lbh camtu kira nk tahan ja la tggu dekat rmh--tapi mmg dah xdpt tahan--kang batu karang ssh jg--dahla aku slalu tahan2 kencing ne--kih3--last2..ku gagahkan n ku beranikan diri jua melangkah menuju ke toilet--n mmg xtgk mna2..jalan ja--tengok atas lagi la tak--msuk toilet--tapi astghfirullahal'azim tym tu rasa nk cpt2 ja kuar--tapi lmbt tul--bila dah selesai semuanya--aku dengan sepantas kilat berlari menuju masuk ke dalam library--hahhaa--takutt--sereemmm--sot2 kan--smpai ada kakak2 dkt luar lib tny kenapa? ada air? eh? xda air eh? aku msuk air ada je...ngeh~

tu ja la ceta untuk hari ini..sekian dan terima kasih..;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...