nuffnang

Wednesday, January 11, 2012

Why am I so lazy?

Assalamualaikum semua,

Napa aku malas betul ne maw study..haish...esok aku dah ada paper...subject Communication Philosophy atau dalam bahasa ibunda Falsafah Komunikasi..risau tu opkos la kan...mana tak risau subjek Dr.Umi ne semua 'killer' subject jugalah! Dahlah aku jarang masuk kelas dia..ehehe..PADAN MUKA! banyak xtaw....tapi nota2 semua aku awal2 dah ambik, tips2 exam pun kena bagi...so aku rasa senang ckit? eh? ntah..semua pun susah bha! Risau ne...final year memang MENAKUTKAN dan MENGGERUNKAN. hahaha...tapi EXCITED tu semestinya adabi...eh...

Nota2 penting aku dah buat..tinggal tunggu nak revise balik n hafal la kot kalau boleh! bab2 hafal ne aku x brapa sangat..yang penting ingat ar..daya ingatan kena kuat..eh sama ja ngan menghafal bha kan..ngehehe..whatever la!


xoxo readers! ;) 

have a nice day! and untuk semua yang tengah exam sekarang ne, GOOD LUCK u'olls..especially kawan2 dekat ums..JIA YOU! gambatehhhh! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...