nuffnang

Monday, January 23, 2012

NY 2012


Salam u'olls,

Hari ne baru nak post new year resolutions for 2012..knun-knunnya laa...hahhaa





So, HAPPY NEW YEAR everyone! hahaa..masih belum terlambat kan..azam baru tuk tahun ne?
Hurm..semestinya maw yang terbaik dari tahun lalu...tiap tahun umur pun makin meningkat...so, kena berubah juga la kan..berubah kepada yang lebih baik..insyaAllah...

The most important thing tahun ne 2012 aku mesti grad! insyaallah..bulan 11 nanti..risau weyh!
Tahun ne aku mesti :-
1) Dapat degree aku! xsabar weyh tapi tkut risau tu opkos ler!
2) Bila habis study, aku nak dapat keja yang lebih baik...skrg aku part time mcd kan..tu saja2 maw keja tym stdy...tp xkn maw keja sna kan lama2..tp mcd mmg beshhhhhhhhhhh banget..the crews, the food, the environment! everyhting bout mcd..hahaha
3) Mesti berubah jadi yang lebih baik...jauhkan daripada prasangka2 buruk and paling penting sentiasa berfikiran positif..
4) Banyak lagi la..kita semua nak yang terbaek kan! :)

*Kemalasan menguasai diri. out.

xoxo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...