nuffnang

Thursday, November 3, 2011

Luahan Hati


Currently, love this. ;)

Luahan hati la sgt kan...ada kena mengena? Tu yang kita x tahu..huahuahua

Gadis Seperti Aku

Memang takkan ada gadis seperti aku tapi yang lebih baik, banyak..
Memang takkan ada gadis sehebat aku tapi yang lebih hebat, banyak..
Maka tak perlu kau susah hati, banyak lagi gadis yang bisa kau pilih,
Untuk kau jadikan sandaran hati...

Memang takkan ada gadis se'shexy' aku, tapi yang lebih sexy, banyak..
Memang takkan ada gadis secomel aku tapi yang lebih comel, banyak..
Maka tak perlu pujuk rayu itu,
Jangan sampai kau rendahkan dirimu memaksa aku untuk jadi pacarmu..

Oh baby baby..
Jangan kau marah sebab ku tolak, ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa,
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka..

Oh baby,
Jangan kau dendam sebab ku enggan, bercinta ku maw tapi tidak denganmu,
Ku sudah ada satu kekasih yang menunggu..

Ceritanya aku mahu belajar setia..
Makanya dari itu kamu jangan memaksa..
Kerna aku memang tak bisa menduaaaa...
Nooooooo..

:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...