nuffnang

Friday, November 13, 2009

mengejar mimpi!

yeeha! aku duk rmh ja ari ne..borink glaa..
tdo..tdo..dan tdo..hehe
pas2 tbgn..bunyi guruh! tkut gler jg laa..
insaf la aku jg utk seketika!
miahahahahaha
bgn kul2 lbh g2 arh..den facebooking! ahhahaa...
nk hntr koprat assgnment g ngan cath!
haiy2..lupa g..aku ttdo..pnt ntala pnt napa..hehe
we plan nk g agrobank..nk intvw, nk ambik pic evything la..
utk assgnment ktorg..sunday nk present,,
so, nk bwt da bomb la kiranya..
huhu..tp tym2 bwt assgnmrnt group ne ada je problm..
1 of our group member stil kat kg dia..
dia ckp blk jumaat la kiranya..nta smpt ke x dia join g agrobank 2..
huhu..so i tell cath bout dz..huuhuu..kinda bengang jg la..
well...wat to do la..
msg2 ada hal..so, i tlg bwt pa yg ptt..
the rest cath tlg siapkan..huhuu
em, sian jg cath..kat opis byk keja..dahla dia ulang alik dr tambunan g kk..
xpe cath~
bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian..hehe
em, aku lapo la pla..
pas mndi smua..aku g kdai dpn ar..nk bli groceries ckit..nkbli mamam..lapar ler~~
hehe..tym aku nk blk da..ada sorg mamat ne..
pggl2 aku..duit aku knun jatuh..lol..
heran jg la aku..
tp mmndgkan dia ensem..aku lyn dia jg la..hehe
dia perkenalkan dirinya fadhli pggl ja boy knun..
yay!hahaha..
den...nta cmna aku pun soot bg jg fon number..wakakaka
haih2..tp erm..msh awl ler~
stil fren..bru ja knl..xtaw g cmna..
uisehh...hehe..
tp dia ne aku tgk weird ckitlaa..adoyaii..xpela..
len kali je la kita ceta psl dak ne..hehe
hurm..3.24 am..
malam msh muda! yeehaa!!
aku nk siapkan g koprat aku..esok nk g agrobank..
huhu..msg2...
aiyark..member aku msg..dia esok blk ptg..so, xdpt join g lib..
hurm..xpala..dah agak..take care u dear~
nmpknya aku n cath ja la p sna..
huhu..wat to do la..
zyhma if dpt dia join gak 2..opis dia dkt kk jg..gpun esok friday..so blhla kut dia kuar awl..
hehee..
kita tggu ja la siang nnt..hehe
hurm..bowrink laaa..xtaw nk bwt pe..hehhe
tba2 aku rndu afif..nta..ku pun heran aku ssh sgt nk lupa mamat ne..
kalo aku rndu dia..dia rndu aku jgak ke???!!
hurm..apala ceta dia..
msti dia bz stdy kan..
:)
afif..afif..ko bwt pa kat aku smpai aku cmne..
miahahaha.oitt..ayat2 dia..
haishh..mish2..;p
kay la..pnjg gler ne kalo ceta psl dia..hahaa
okie..
stay close don't go..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...