nuffnang

Sunday, November 8, 2009

im in love?? ahahaa

yah?? btl bha?? dn sepa??hehee..msti rmai tertny2..uisehh...
ntala..sjk aku blk dr test td..
aku rasa lain..uishh..nta..bercampur baur..
aku present nta cm apa.adushhh...bluweek~~
malu dgn diri sndri...xdpt bwt the best..i knw i can but im nt ready dat tym..
btl~ mmg xsdia lgsg..tkut kna soal je..haha
aku ska dr.liew..hahaa..sriously..:)) as a lecturer lar~;p
mmg la x nafikan dia cute sgt..
dahla aku ne ska cina2..ahahaa..
sblm aku chow td..dia tny g..tggl mna n len2..
haih2! hepy jg la..dia cm care ma sy!!
walaweyh!! prsn tul~~
org 2 tny je la..bkn mksdkan papa pun..
aahahhaa..biarla..aslkan
dia cm 2..sy rasa OK lah!!
hahaha..
blk dr umah pnt gler..barink2 trus tdo..
lens x buka g, stil n
gan tee n jeans..
mmgla x slesa kn..but ngantuk gler pny psl tdo arh!!
kul8 lbh...den tbgn jm4..
cek hp...6msgs kat no.dg...n 2 msgs kat clcm..
sowie kwn~~sy b
ru bgn ne! hehe
yeah..fbing, cafe world, blog..
jurnal aku lum siap g 100%...xpela..pas post ne aku siapkan ler!
hehe..:))
okie dokie..its tym to f
inishing my journal!
jia you!! jia you!!
n to him im in love;))
xlma g cuti sem..n den nxt sem xdpt jmpa dia g..
my idol la knuk!
cz dia jm jj lin!! awww~~ ;))


smile..smile n smile..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...